Apklausa_socialine reklama

Labas kolegos,

Savo magistriniame darbe siekiu suderinti daile, edukologija ir motociklus. Tikiuosi, mano sumanymas pavyks! Noriu buti adekvati realybei, tad klausiu Jusu, motociklininku, nuomones.

Pateikiu klausimus, i kuriuos prasau atsakyti. Galite rasyti tiesiogiai man ar komentuoti cia (su galimybe rasyti ir ''anonimiskai'') - tikiuosi diskusijos. Zinoma, nebutina atsakyti i visus klausimus ar rasyti papunkciui (si eiga - mano patogumui).

Tiesa, sie klausimai nera ''moksliskai'' iforminti, tai zvalgybine apklausa - ieskau, ka galeciau tirti.

Dekoju!
  1. Ar pasigendate socialines reklamos motociklizmo tema?
  2. Kokias socialines reklamas ar akcijas motociklizmo tema esate mate ar dalyvave jose (Lietuvoje ir uzsienyje)? Ar jos buvo aiskios?
  3. Ka noretumete isvysti tokiose reklamose?
  4. Ar sutiktumete dalyvauti socialinese akcijose, projektuose, kurie skatintu eismo dalyviu budruma motociklininku atzvilgiu?
  5. Ar (ir su kokiu) automobiliu vairuotoju (ir kitu eismo dalyviu) elgesiu susiduriate keliuose, kuomet vairuojate motocikla? Kada dazniausiai?
  6. Kuomet vairuojate automobili ar elgiates kaip nors isskirtinai motociklininku atzvilgiu?
  7. Jusu nuomone (ar ziniomis), kaip daznai ir ar teisetai eismo ivykyje kaltinamas motociklininkas (Lietuvoje ir uzsienyje)?
  8. Kaip manote, ar Lietuvos didziosios dalies visuomenes poziuriu, motociklininkas - tai greicio fanatas? Su kokiais stereotipais apie motociklininkus esate susidure?
  9. Jeigu Jusu balsas butu isgirstas, ka ''patartumete'' keliu eismo taisykliu atzvilgiu?
  10. Jusu lytis, amzius, A kategorijos stazas, motociklo tipas ir susukamas kilometrazas per metus.

Papildymas. Geras sutapimas beveik ta pacia diena. Straipsnis i tema!

Komentarai

  1. 1. Paskutiniu metu Lietuvoje atsirado kelios soc reklamos , bet mano manymu nepakankamai.
    2. Stipriausia kompanija kogero butu britu organizuojama THINK ( http://think.direct.gov.uk/motorcycles.html )
    3. Mano kuklia nuomone reikėtu mažinti pykti tarp moto ir auto bendruomenės , atkreipiant demesį kad cistik motociklas labiau pažeidžiama transporto priemonė
    4. Taip , parodykite kur užsirašyt
    5. Dažniausiai susiduriu su žioplumu ir baime ( pradžioj nepastebi , poto išsigasta )
    6. Taip , gal dažniau dairausi į veidrodžius ( bet čia manau pasekmė važinėjimo motociklu)
    7. mano nuomone 90 % kaltinami motociklininkai , dažniausiai pasitaikantis komentaras " prisiperka galingų motocilų , laksto beprotišku greičiu"
    8. Gan tikslus sakyčiau apibūdinimas , nesvarbu ką jis vairuotu :) žiūreti 7 punktą
    9. Čia neturiu suformulavęs tikslios savokos ar punktų pakeitimų
    10. Vyras, 39 , 24, čioperis čioperis :) (buten 2 kartus ), 15000 ~ 30000

    AtsakytiPanaikinti
  2. 1. nemaciau jokiu soc reklamu Lietuvoj. kaunas dar ne Lietuva :D
    2. aiskios ir daug ypac Youtube :) gera salis :D sutinku, anglija labiausiai pazenge tuo klausimu, gaila mazai info apie prancuzija turim, ji uzdara biski ;)
    3. veiksmo "yprastose" motociklininkams situacijose, deja jos europoj ir LT deja skiriasi net LABAI ;)
    4. TAIP ;)
    5. turbut su debilais be vairuotojo pazymejimo ....
    6. praleidziu tiek kamsciuse tiek seip vaziuojancius
    7.lieudije kaltinami visada, nesvarbu kad dazniausiai jie teisus :D yra statistika tam ;)
    8. kadangi Lt yra gilus kaimieciu krastas, tai antra karta nuo traktoriu neislipe,(auto) tai jo, visi motociklininkai donorai. net nzn ka ce pasakyt...
    9. stiprei apmokestinti auto didesnius ir sunkesnius nei 800kg, virs 1000kg uzdet prabangos ir vietos mokesty + zaliuju. virs 1,6cc variklio turetojus mokestinti progresyviais mokesciais didejant kubaturai ;) ir butinai laikant B kategorija preiti anonimine psihiatro ekspertize sugreiztinta iki aviacinio rezimo :D
    10. Vyras , 40 , nuo 1992 , ivairus(siuomet sport touring), 1000-3000km :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. 1. Taip
    2. Keleta uzsenietisku filmuku. Pvz: motociklistas turi mastyt, kad jis yra nematomas.
    3. Tolerancijos tarp motociklistu ir auto vairuotoju skatinima.
    4. Su malonumu.
    5. Kartais automobilistai praleidzia kamsciuose, karta BMW vairuotojas net savo veidrodeli uzlenke, kad as tilpciau. Kartais auto vairuotojai tiesiog manes nepastebi.
    6. Taip. Visada ieskau motociklu aplink ir stengiuose jiems suteikti kuo daugiau erdves.
    7. Ar teisetai, neteko dometis, taciau liaudies komentarai dazniausia bunu nukreipti i motociklistus, jei tu motociklistas tai tu ir kaltas.
    8. Kol neivyksta eismo yvykis, viskas gal ir nieko, bet jei jau avarija, tai motociklistas ant kryziaus kalamas.
    9. Nepriimti pataisos del 0.00 promoliu, nes tai yra vairuotoju grupes diskriminacija. 0.00 gali buti virsytas, kad ir iki 0.01 be alkogolio, o vairuotojas jau butu baudziamas uz girtuma.
    10. Vyras, 31, 5, čioperis, ~9000 km

    AtsakytiPanaikinti
  4. 1. Socialines reklamos nera. Kiek imanoma, ja pries "sezono pradzia" dalinames patys, is uzsienio saltiniu.
    Realiai, daugiau yra "antireklama" is didziuju masinio inform. priemoniu.
    2. Pagrinde esu mates australu ir britu kurtas reklamas, jos gan aiskios.
    3. Pagrindine mintis turetu buti ta, kad motociklininkai yra tokie patys zmones, kaip ir kiti, o motociklas - patogi transporto priemone. Galu gale, mes juk tai zinome, tai kodel to neparodyti kitiems?
    4. Sutikciau ir dalyvauti, ir organizuoti, ir net pafinansuoti, kiek imanoma.
    5. Apskritai situacija gereja priklausomai nuo ekonominiu salygu bukles. Kuo geriau gyvenam, tuo visi mandagesni. Vienok, pasitaiko itin chamisku poelgiu. Taciau dazniausiai - niekas taves nemato, todel reikia ziureti uz kitus. Taip pat, pas mus paruosimas vairuotoju yra tragiskas. eje, motociklininku irgi.
    6. Ziuriu i veidrodelius. Visada palieku tarpa tarp savo ir kitos masinos.
    7. Lietuvoje gal dazniau kaltina motociklininkus, bet ir uzsienyje panasiai, kiek teko dometis. Tik tiek, kad pas mus statistiskai buna dazniau kaltas ne motociklininkas, o uzsienyje (turiu galvoje salis, kur daug daugiau ju vazineja) - dazniausiai po lygiai kaltes tenka avarijos atvejais.
    8. Dazniausiai tai laiko chuliganais kazkokiais. Nuomone sita, beje, formuoja ziniasklaida, besivakanti sensaciju ir ta stereotipa visaip palaikanti.
    9. Grieztinti ne KET reiketu, o parengima vairuotoju. Ivesti pusiau privalomus pazangesnio lygio (advanced) vairavimo kursus. Miestai galetu numatyti geresnes salygas dviratems transp. priemonems: uzdrausti automobiliu eisma centre apskritai, paliekant ivaziavima dviraciams, motoroleriams ir motociklams. Kamsciu sumazetu dvigubai per pirmus metus. Be to, kuo daugiau dviratininku butu - tuo labiau juos pastebetu automobilistai.
    10. Vyras, 34 m., 7 m., pagrinde cioperis, 7000-12000 km.

    AtsakytiPanaikinti
  5. 1. Taip, o taip.
    2. Geriausiai ir placiausiai girdejes esu britu reklamas. Kol kas neteko jokiose akcijose, atrakcijose motociklizmo tema sudalyvaut.
    3. Temos manau turetu buti i tolerancijos skatinima (auto ir moto vairuotoju), akcentavima jog motociklas kur kas labiau pazeidziama transporto priemone ir pasekmes buna zymiai didesnes. Taip pat parodyti motocikla kaip laisvalaikio priemone, kad juo ne tik galima pajausti greicio trauka ar vien tik greitai lakstyti, bet tai puiki priemone daugiau susilieti su gamta, pajausti veja, laisve judejimui, patirti kitokius keliavimo ispudzius, isvalyti mintis nuo darbo ir pan... nu net nezinau kaip tiksliau apibudint.
    4. Visada uz.
    5. Poziuris buna lb ivairus. Daugiausia reakciju esu sulaukes is jaunimo su 'piktais' automobiliais. Vazinejant su street'u matydavau ir gaudavau daug provokaciju leistis i 'dragus' nuo sviesoforu, is tu paciu jaunu 'pacuku' su 'piktais' BMW. Su cioperiu - teko susidurt su pasaipom '...su cioperiu...? cha cha... kodel ne britva? tai kiek traukia? tai cia nieko netraukia... cha cha...' ir kazkas pan. Irgi is jaunimo tarpo.
    6. Zinoma, jeigu vaziuoju su auto atidziau dairausi ir visada praleidziu... jeigu stoviu kamsty ar prie sviesoforo, net pakeliu nyksty, jei pavyksta pabendrauju.
    7. Ar teisetai, sunku pasakyti nezinant ir nemacius visos situacijos, bet nuomone dazniausia viena... 'tai aisku leke kaip be galvos, nepamate, neapsidaire, nesuvalde moto... laksto kaip isproteje, jaunas dar nesusitupejes motociklistas' ir pan. Apie situacijas uzsieny neturiu ziniu kol kas.
    8. Dauguma visuomenes motocikla supranta tik kaip greicio ir adrenalino masina, del kurios visi jais tik ir vazineja, o jei nevazineja, tai nori vazineti.
    9. Apie KET pakeitimus ar siulymus neturiu jokiu pasiulymu. Reiktu labiau pasigilinti sia tema, tada formuluot isvadas ir siulymus. Bet pritariu kolegoms, reiktu labiau gilintis i auto ir moto vairuotoju paruosimus, parengimus vairavimui.
    10. Vyras, 25m, stazas 5m, chopper'is, iki 4000-5000km

    AtsakytiPanaikinti
  6. 1) Manau, kad teisinga socialinė reklama atneštų naudos ir bendro susikalbėjimo visiems. Todėl – pasigendu.
    2) Matęs, skaitęs, girdėjęs apie keletą Lietuvoje, užsienyje - gal kiek daugiau ir ryškesnių. Deja nedalyvavęs? Jos buvo aiškios.
    3) „Pamatykit mus, jūs gi ne vieni“, tolerancija+pagarba, saugumas.
    4) Progai pasitaikius.
    5) Karts nuo karto tenka susidurti, kad tavęs nepamato-ne koks jausmas.
    6) Kadangi eisme stengiuosi pagal galimybes neriboti aplinkinių dalyvių (keturiais, dviem ratais, basų ir batuotų) konstitucinės teisės į judėjimą, tai nemanau, kad tai išskirtinis veiksmas motociklininkų atžvilgiu.
    7) Po tokių eismo įvykių gan dažnai pagal nutylėjimą visų „paskiriamas“ kaltu motociklininkas. Ir net jei jis nekaltas- tai vis tiek kaltas. Plius lavina komentarų apie donorystę.
    8) Didžioji dalis visuomenės sako, kad jie „laksto“. Iš jų dalis prideda, kad jie donorai, šalia keletas prisimins, kad girti, o kažkas pridurs, kad be teisių.
    9) Gal aš konkrečių projektų ar priimtų teisės aktų neskaičiau (dar), bet pagal žiniasklaidoje sklandančią informaciją (kurią irgi reiktų pasitikrinti) apie planuojamus, įsigaliosiančius ar jau įsigaliojusius pasikeitimus, tai norėčiau „pasitarti“:
    a) Visai nesuprantu kodėl turėčiau drausti CAD ir turėti TA visiems savo motociklams, net jei aš su kažkuriais neplanuoju artimiausiu metu važiuoti. Gąsdina 90 dienų laikotarpiu, po kurio reiktų išsiregistruoti. Ne kiekvieną mocą norisi žiemą išsitraukti. Gal aš draudimą perku, kad su savo senuku tik iki TA centro nuvažiuoti ir po to jis lauks garaže kitos progos ar TA.
    b) Jei aš surizikuoju bauda bevažiuodamas be TA savo eiga iki TA centro, tai kodėl mane dabar dar gąsdina ir laikina „konfiskacija“. Galiu aš pramiegoti, galiu laukti dalių keletą savaičių po pirminio patikrinimo. O dar kažkokie ribojimai registracijai be TA.
    c) Visai neseniai buvo nuskambėjęs išaiškinimas apie mokamą parkavimą ant šaligatvių (net jei neriboji kitų teisės į judėjimą). Keistokas.
    d) Karts nuo karto ES pasigirsta iniciatyvos uždrausti (kažkurią dalį) ar „nurengti“ motus. Keistokos.
    10) Vyras, 39, 23, pagrindinis-soft enduro, 4000-5000 km.

    AtsakytiPanaikinti
  7. 1. Taip. Jos LT praktiškai nėra.
    2. Visas youtube, kiečiausios matytos - britų.
    3. Tolerancijos ir tam tikrais momentais supratingumo skatinimas.
    4. Tikrai taip.
    5. Nemato arba tiesiog nenori matyti. Bendra problema - kultūros trūkumas. p.s. galiu drąsiai pasakyti, kad situacija keičiasi - kiaurą sezoną važinėdamas kasdien pajutau pokyčius į gerąją pusę.
    6. Sezono metu prie šviesoforo stoju arčiau kelkraščio arba skiriamosios juostos (palieku didesnį tarpą tarp juostų). Jau tas tapę įpročiu.
    7. Liaudis visada kaltina motociklininką (išankstinė jų nuomonė). Realybėje manau pagal realius faktus.
    8. Lakūnai, tačiau ši nuomonė silpsta su ta sąlyga, kad jau mažiausiai keli sezonai kaip masinių lakūnų apraiškų bent jau Vilniuje mažėja.
    9. Pritaikyti dviračių motorinių transporto priemonių skatinimo priemones: leisti važiuoti A juosta, centre/senamiestyje įrengti spec moto parkavimo vietas su "inkarais" ir pan.
    10. Vyras, 28, 10, klasikinis-gatvinis-čioperinis, min 10 000 km.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Ačiū, vyrai, už atsakymus! Pranešiu, kaip sekasi mano sumanymas.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs įrašai